میدانید که تبلیغ خوب اینترنتی بسیار پرسود است، امروزه در دنیا به طور میانگین انسان ها 4 ساعت از عمر خود را در اینترنت می گذرانند، این بستر بسیار زیادی را برای همه چه برای تبلیغ و چه برای ساخت یک کسب و کار اینترنتی فراهم کرده، شما می توانید با چند کلیک ساده کسب و کار خود را به دنیا معرفی کنید.
یک راه بسیار تقریبا ارزان و موثر برای تبلیغات، گذاشتن آگهیها در سایت های تبلیغاتی است، حالا چه به صورت رایگان چه به صورت پولی اما برای نوشتن یک آگهی تبلیغاتی باید چه ویژگی های داشته باشد تا هم خود تبلیغ بیشترین بازدید را داشته باشد و هم اینکه مردم را متقاعد کند که برای اطلاع از خدمات یا کالای شما به سایت شما سر بزنند و یا با شما تماس بگیرند .
قبل از هر چیزی تصمیم بگیرید که می خواهید برای چه کاری تبلیغ کنید ، آیا تبلیغ شما برای معرفی کسب و کارتان است (معرفی یک هتل) یا نه، می خواهید برای یک کالا یا خدمات تبلیغ کنید(فروش کیف ) یک آگهی با سر تیتر های مختلف مخاطب را گیج می کند.
کافه کتاب هزار دستان
لذت خواندن یک کتاب و نوشیدن قهوه در محیطی ساده و آرام
ارسال رایگان انواع قهوه و کتاب در هر جای تهران
محیطی بزرگ برای دورهمی های کتاب خوانی و دوستانه
ما از 8 صبح تا 12 شب به گرمی شما را می پذیریم
توجه: در نظر داشته باشید این تبلیغ واقعی نیست و فقط برای توضیحات بیشتر نوشته شده، خوب حالا می توان موارد زیر را از این تبلیغ متوجه شد.
اسم شغل : بهتر است اسمی مرتبط با شغلتان انتخاب کنید یا از یک اسم خاطرانگیز و مانا استفاده کنید. هزاردستان
معرفی کامل: دقیقا بگویید چه کالا یا خدماتی را ارائه می دهید. خرید و خواندن یک کتاب و نوشیدن قهوه
امکانات و ویژگیهای منحصر به فرد: ارسال رایگان انواع قهوه و کتاب، محیطی بزرگ برای دورهمی ها
ساعت کاری: اعلام ساعت کاری به مشتریان کمک زیادی در جهت برنامه ریزی زمانی می کند. 8 صبح تا 12 شب
1- فروش انواع کیف ، کفش ، لباس
2- فروش کوله پشتی دانشجویی دارای پاوربانک
شاید فکر کاربران بیشتری روی آگهی اول کلیک کنند، چون شامل موارد بیشتری است اما در واقع بیشتر این مخاطبین فقط قصد دیدن اجناس را دارد اما کسی که روی مورد دوم کلیک میکند، احتمال بیشتری دارد که به یک خریدار تبدیل شود.
نکته: لحن آگهی باید متناسب با متن باشد، برای معرفی کافه، متن صمیمی خوب بنظر می رسد اما برای شغل مثل خدمات ایزوگام ساختمان، یک لحن که نشان دهنده خبره بودن شما در کارتان است باعث اعتماد مشتری می شود.
در همه ی سایتها قسمت مخصوصی برای راههای ارتباطی شما با مخاطبین در نظر گرفته شده بهتر است از همه ی راههای ارتباطی که می توانید استفاده کنید مانند: شماره تلفن، واتساپ، اینستاگرام، تلگرام
در زمان ثبت آگهی ها حتما آگهی را در دسته بندی دقیق قرار دهید، آیا کار شما ارائه خدمات نظافت منزل است یا فروش خودرو؟ این کار باعث میشود مخاطب سردرگم نشود و در زمان کمتری به آگهی شما برسد.
اگر کسب و کاری دارید که مشتری باید حضوری در محل کار شما حاضر شود، مشخص کردن مکان دقیقتان در نقشه ای که سایت در اختیارتان می گذارد، خیلی به جلب رضایت مشتری کمک می کند.
تحقیقات نشان داده ثبت تصویری که به خوبی محتوای کار یا محصولتان را نشان دهد تا سه برابر امکان کلیک روی تبلیغتان را افزایش می دهد. پس سعی کنید حتما از یک تصویر باکیفیتی که نشان دهنده ی محتوای کار شما باشد استفاده کنید.
مثلا این تصویر برای تبلیغ سمنوی سنتی است که بسته بندی شیک آن را نشان می دهد
در نتیجه باید گفت معرفی کسب و کار و خدماتمان از طریق یک آگهی که با لحن مناسب که نوشته شده و در آن آگهی مواردی از قبیل راههای ارتباطی مثل اینستاگرام و واتساپ درج شده، همچنین باید موقعیت مکانی و دسته بندی آگهی مان را بدرستی وارد نماییم و در آخر یک عکس جذاب برای آن قرار دهیم تا بتوانیم بیشترین بازدید را از آگهی خود داشته باشیم.
مجموعه بازارول یک شرکت تبلیغاتی است که توسط یک تیم از متخصصین با تجربه تشکیل شده، ما در تلاش هستیم که با معرفی کسب و کار ها در تمام نقاط ایران یک پایگاه اطلاعاتی کامل ارائه دهیم که در آن صاحبان مشاغل بتوانند، کسب و کار خود را با تبلیغات هوشمند، معرفی کنند و کاربرانی که در جست و جوی یک کالا یا خدمات در هر منطقه ای هستند در کمترین زمان ممکن، آن کالا یا خدمات را پیدا کنند.